ABOUT ME

NiNa
Johor Bahru, Johor
View my complete profile

MY CONTACT

Hp/Sms:

013-7890484
012-7237314

Email/YM/MSN:

becute_girlz@yahoo.com.my
zarina87@hotmail.com

LETS CHAT WITH ME

STATISTIC

ASK ME

PRODUCT RELATED

JUS DR-II (1 KOTAK=30SACHET) Glitter Photos Jus dR-II adalah merupakan satu evolusi baru dalam dunia penjagaan kulit dan kesihatan masa kini. Satu lagi sensasi dunia kesihatan dan kecantikan yang diimpikan oleh wanita dan lelaki. Dr rozmey sekali lagi tampil dengan formula ajaib lagi hebat , amat berkesan , selamat dan murah. Hanya bahan aktif dan asli seperti astaxanthin, hydrosalate marine colagen,acerola extract powder. Diformulasi dengan bijak dan terbaik. Ia diadun dalam bentuk “powder” dengan mengunakan teknologi nano. Anda pasti mengalami sensasi dunia kejelitaan dR-II. Anda akan tampil dengan kulit cerah dan lembut dengan penuh bergaya, mampu mempesona sesiapa yang melihatnya. Jus dR-II adalah 50 x lebih baik dan kuasa dari injeksi vitamin C + kolagen. Dalam masa 2 minggu anda sudah menikmati keajaiban nya !!!!!!! Cara Penyediaan Masukkan 150ml air sejuk ke dalam gelas. Masukkan 1 uncang dR-II ke dalam gelas. Kacau rata dan hidangkan. Aturan pengambilan Ambil 1 sachet dR-II sekali sehari DOC-K (1 KOTAK=30SACHET) Glitter Photos DOC-K merupakan Produk Terkini dari Herba Prima Marketing. Bagi mereka yang mempunyai masalah sendi, urat dan saraf DOC-K dapat membantu mengatasi masalah anda. Doc-K mengandungi Campuran Serbuk Inulin dengan Serbuk Celery Cara Makan: selepas makan (pagi,tengahari atau malam) 1 kali sehari sahaja. Tidak sesuai untuk wanita hamil. Cara penyediaan : - Masukkan 150ml air sejuk ke dalam gelas - Masukkan 1 uncang Doc-K ke dalam gelas - Kacau rata dan hidangkan GAIN 5 1 KOTAK=30SACHET Glitter Photos GAIN 5 merupakan Produk Terbaru dari Herba Prima Marketing. Ia membantu anda menambah selera makan, membina otot dan membantu meningkatkan berat badan. Mengandungi campuran Serbuk Protein Soya dengan Serbuk Protein Dadih Susu Cara Makan: setengah jam selepas makan malam atau sebelum tidur. 1 kali sehari sahaja. Tidak sesuai untuk wanita hamil. Cara penyediaan : - Masukkan 150ml air sejuk ke dalam gelas - Masukkan 1 uncang Gain5 ke dalam gelas - Kacau rata dan hidangkan dR Q 10 Glitter Photos dRQ10 merupakan Produk Kesihatan Terbaru dari Herba Prima Marketing. Bagi mereka yang mempunyai masalah Jantung dan Saraf.


JUS MATE 5

BAGAIMANA IA BERTINDAK

Melalui diet Jus Mate 5, 2 perkara asas yang perlu diaktifkan serentak:

i) mengurangkan kalori iaitu purata pengambilan mestilah <1000kcal/sehari

ii) membakar lemak diaktifkan secara serentak..

FATBURNER dlm JM5 mampu membakar sejumlah sekurangnya 35% - 60% lemak sehari. Dengan pengambilan mengikut cara yang dicadangkan,sel-sel badan akan berada ditahap aktif dengan membakar lemak dan mengurangkan berat badan melalui program Jus Mate 5. Formulasi Jus Mate 5 juga berdasarkan pemakanan seimbang yg rendah lemak, protein, karbohidrat serta tinggi serat fiber, sayur dan buahan . Walaupun dengan pengambilan kalori yang kurang dari 1000kcal/day, tiada 'shut down' metabolisma berlaku. Sel-sel bekerja pada tahap normal / lebih aktif dan ini membolehkan lemak dibakar dan tenaga di jana dari sumber dalaman.


CARA PENYEDIAAN

1. Campurkan serbuk Mate5 dengan 400- 500 ml air sejuk dalam bekas/shaker goncang dan JDM5 sedia diminum.

2. Pastikan tidak makan sekurang-kurangnya 2 jam sebelum/3 jam selepas minum JDM5

3. Minum air extra 500 ml ke 1000 ml sehari,untuk sel-sel berada dalam keadaan aktif.


Terdapat 2 cara pengambilan Jus Mate 5 iaitu :

Diet 1 (Berat kurang dari 90 kg)

Sarapan Pagi : Ambil separuh dari Pemakanan biasa

Tengahari (1- 2.30 pm) : Tidak mengambil makanan tengahari, Gantikan dengan JM5

Petang(6-8.00 pm) : Ambil separuh dari pemakanan biasa.

Diet 2 (Berat melebihi 90 kg)

Sarapan Pagi : Ambil separuh dari Pemakanan biasa

Tengahari (1- 2.30 pm) : Tidak mengambil makanan tengahari, Gantikan dengan JM5

Petang(6-8.00 pm) : Ambil separuh dari pemakanan biasa.

Malam : Ambil JM5 sebelum tidur


TIPS PENGAMBILAN

  • Pilihan 1 : Jus Mate 5 sekali sehari dan hanya perlu ambil 1000kcal sehari. (untuk berat kurang 90kg)

Sarapan Pagi: 800kcal
Sebungkus nasi harga 50 sen atau satu pinggang kecil mee/meehun atau 2 keping roti disapu marjerin @ mentega @ jem + segelas air

Minum Pagi: 80kcal
Sebiji kuih atau 2 keping biskut + segelas air kosong

Tengah Hari:
JUS MATE 5

Minum Petang: 80kcal
Sebiji kuih atau 2 keping biskut + segelas air

Makan Malam :
Sayuran atau 1 biji buahan dan segelas air

Minum Malam : 40kcal
Secawan air dan sekeping biskut

·

  • Pilihan 2 : Jus Mate 5 2 kali sehari dan hanya perlu ambil 1000kcal sehari. (untuk berat lebih 90kg)

Sarapan Pagi: 800kcal
Sebungkus nasi harga 50 sen atau satu pinggang kecil mee/meehun atau 2 keping roti disapu marjerin @ mentega @ jem + segelas air

Minum Pagi: 100kcal
Sebiji kuih atau 2 keping biskut + segelas air kosong

Tengah Hari:
JUS MATE 5

Minum Petang: 100kcal
Sebiji kuih atau 2 keping biskut + segelas air

Makan Malam :
JUS MATE 5

Minum Malam :
Sup sayur atau biji buahan dan secawan air.


KESAN PENGAMBILAN JUS MATE 5

Amalkan sarapan pagi seperti biasa…JM5 diambil pada tengahari.Campurkan serbuk JM5 dengan 400ml air sejuk (ais kiub) untuk lebih enak.

JM5 yang diambil pada tengahari mula menjalankan tugasnya. Ia akan mula mengaktifkan sel-sel untukmenukar gula kepada tenaga.. dan memecah lemak kepada tenaga..ia mula aktif ambil bahagian merangsang sel-sel otak untuk menghasilkan neurotransmitter serotonin mengubah rasa lapar dan tabiat pemakanan anda. Guar Gum dan Soy Protein menjadikan perut anda ketat dan kenyang.

ANDA PERLU AMBIL BAHAGIAN AKTIF dalam program diet JDM5…

Sebaik saja anda mengambil JDM5 anda perlu mula BERPUASA! dari makanan bergoreng dan berminyak serta yang mengandungi banyak kanji seperti ayam goreng, pizza, pasta, nasi dan sebagainya!!!!..anda perlu minum banyak air untuk menyihatkan berjuta sel dalam badan anda yang aktif bekerja dan…mengambil makanan yang ringan seperti buahan atau sup sayur sekitar jam 4 ke 8 malam...HANYA JIKA PERLU… Jika anda benar-benar telah melakukan cara diet seperti dianjurkan, JAMINAN 95% anda pasti mengalami penurunan berat badan.

TANPA LAPAR, TANPA RASA LETIH dengan …MINDA YANG AKTIF…SELAMAT…

Setelah anda mengamal antara 7 ke 10 minggu, badan anda sudah berada dalam zon selesa, penurunan berat badan bertambah mudah dan anda akan merasa seronok dan bahagia dengan program diet JM5…semasa ini jika anda sudah miliki berat yang DIIDAMKAN…Anda hanya perlu mengambil JM5 sekali seminggu atau lebih jarang…Selagi anda mengamal amalan PEMAKANAN yang terkini hasil latihan program diet JM5…JAMINAN berat badan anda tidak naik selamanya adalah 100%.

IKUTILAH PROGRAM DIET JM5…yang mudah ini dan nikmati hidup sihat, jelita dan ceria yang anda mimpikan.


KEBAIKAN JUS DIET MATE 5

1. Kebaikan:

Mudah

Berkesan

Semulajadi

Selamat

Tanpa rasa lapar

Tanpa rasa sakit

Bertenaga dengan minda yang cergas

Menyihatkan jantung

Bagus untuk kencing manis dan darah tinggi

Membantu kesuburan wanita

Bagus untuk saraf dan sendi

Melancarkan usus

Merawat masalah kemurungan, susah tidur

Merawat migrane dan gastrik

Mengatasi masalah stroke mengurangkan kolestrol


2. Kesan buruk bahan kimia dalam produk diet berkimia lain (Yang tidak ada pada Jus Mate 5)

Kesan jangkamasa pendek-gementar,letih,susah tidur,panas badan,pitam,kerap buang air,kegemukan mendadak bila berhenti.

Kesan jangkamasa panjang-kerosakan pada hati dan buah pinggang.

3.Diasaskan oleh pakar bertauliah dan dikenali. Tidak seperti sesetengah produk lain yang boleh diragui 'pakar' yang membuat formulasinya.

4. Diklasifikasikan sebagai makanan kesihatan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia. Jus Mate 5 bukanlah ubat kurus. Jus Mate 5 tidak mengandungi sebarang bahan atau dadah yang boleh mengkategorikannya sebagai ubat.

5. Harganya yang lebih jimat berbanding produk lain. 20 paket adalah untuk kegunaan 20 hari atau lebih kurang 3 minggu. Kebanyakan produk pelangsingan lain memerlukan pengambilan produk yang banyak dalam 1 set dan aturan pengambilan yang sukar diikuti.


TIPS OLEH PAKAR

Pengamal Mate5 wajib alami:

1.Kenyang
2.Bertenaga
3.Tidak suka makan
4.Penurunan berat badan.

Sekiranya anda tidak alami 3 perkara diatas dan lebih malang sekiranya ada merasa sangat lapar, letih, sakit kepala atau menggigil, 90% dari penguna yg mengalami masaalah spt diatas pernah mengamal produk pelangsingan berkimia ( Subertamine, Phenteramine, Fluramine, Caffine ) . Mereka yg mengambil pil psychotropic, steroid, pil / suntikan perancang keluarga juga kerap memberi halangan dan kesan /withdrawal terhadap JDM.

Apa yg terjadi: Sel-sel otak dan lemak telah ada memori kesan kerosakan yg disebabkan bahan berkimia,.tahap hormone anda menjadi tidak normal, kadar pengeluaran enzim pembakar lemak berkurang dan sukar diaktifkan, badan dlm keadaan stress akan mengaktifkan pengeluaran hormone cortisol , disamping sel-sel lemak aktif membentuk hormone androgen dan prolactine ,..ini menjadikan amat sukar utk aktifkan metabolisma / pembakaran lemak.
Kesan tekanan pada centre pemakanan , menghalang JDM 5 mengaktifkan neurotransmiter serotonin utk merubah setting centre pemakanan kepada tahap merasa kenyang,..dlm keadaan yg extreme,..kesan lampau kerosakan memori ini ..menyerang balas menghasikan gejala ‘withdrawl effect seperti lapar, mengigil, sakit kepala.

SO…apa yang harus anda lakukan ???

JGN RISAU…gejala ini hanya sementara,..sekiranya anda bersabar / melawan anda pasti menang dan dapat atasi gejala ini dan mula menikmati sensasi JDM5 yaitu 1. Kenyang 2. Bertenaga . Tak ingat makan dan penurunan berat badan.

Jika anda tidak mampu melawan gejala ini,..anda harus terus ambil JDM5 utk kali ke 2 ,..pastinya keesokan hari gejala ini berkurang dan seterusnya , anda bebas dan mula betul-betul berada dlm program JDM5.

Dlm diet JDM5 ..1. Pembakaran lemak (JDM) 2. Pengurangan ambil kalori mestilah anda lakukan secara aktif dan serentak (1000kcal/ day). Kemudian anda harus displin dan merubah jenis makanan / kalori yg anda ambil pd jumalh total 1000kcal/day.
Mulalah sukakan makan sayuran , buahan dan minum plain water…dan anda harus juga ambil makanan kegemaran anda ini pada 4-5 hidangan yg kecil . eg .jika anda memilih makan 1 mangkuk sup sayur,..makanlah dlm 3 pecahan kecil..1/3 pagi , 1/ 3 jam 4 , 1/3 jam 8;

Jika anda ingin makan sebiji epal ; 1/4 pagi , 1/4 jam 3 , 1/4 jam 6, 1/4 jam 8;

dgn amalan diet beguni tahap rembesan enzim didalam perut/ usus dan pembakar lemak senantiasa ditahap optima dan kerja ‘FATBURNER’ dlm JDM tidak terganggu.

Amalan diet yg anda amalkan ini,..nanti akan mengajar anda suka dan kekal menjalani kehidupan yg sihat,. Apabila anda sudah mencapai berat badan idaman / ideal,..anda tidak perlu rungsing lagi,..anda bukan saja belajar diet tg seimbang,..sekarang personaliti, penampilan luaran anda , emosi dan keyakinan anda tinggi dan berbeza,..Tahap metabolisma sel badan, tahap enzim , tahap hormone yg optima membolehkan anda sihat, cergas dan membakar / menguna semua kalori yg diambil tanpa risiko disimpang sebagai lemak walaupun anda sudah tidak lagi mengambil JUS DIET MATE 5.

Drrozmey
Pakar Penyelidik Obesiti / Pakar Perbidanan & Sakit Puan
CEO HPM / JMC

dipetik dari forum HPM